omni-channel-technology-online-retail-business-scaled.jpg

איך בונים אסטרטגיה לקידום אורגני

העלייה הקיצונית בשימוש באינטרנט יצרה תחרותיות מרשימה. כיאה לכל שוק שניתן להרוויח ממנו, מגיעים שחקנים חזקים ומנסים את מזלם. קידום אורגני הוא הדרך של אתר מסוים לבלוט אל מול מתחריו לשוק. למשל – בונה פרגולות עצמאי ירצה שהאתר שלו יבלוט בעיניהם של לקוחותיו הפוטנציאליים. מבלי לקדם את האתר בצורה נכונה, ניתן לצפות שהקישור אינו יגיע לעמוד הראשון של גוגל. ועמוד שני הוא כבר עמוד אחד יותר מדי בשביל הלקוח.

 

למי זה טוב

כל עסק או עצמאי, נותני שירות, קהילה או בעצם כל תחום שרוצה להיות חלק מהדבר הגדול הזה שנקרא אינטרנט ולא רוצה להישאר בחלק האפל שלו. עסקים רבים מרימים אתר מושקע יותר או פחות ובעצם שם מסיימים את עבודתם. וכעת, אתר נחמד מאוד נמצא באויר אבל לא מייצר שום תנועה. כמו חנות מרשימה בלב המדבר או יותר נכון פשוט באיזור חשוך. אז קידום אורגני הוא טוב לכל מי שירצה להדליק את האור אל האתר שלו.

 

חשוב להבין שכבר מההתחלה יש לבנות נכון. כמו שבניין שעתיד להיבנות מתוכנן קודם כל על הדף, כך גם אתר אינטרנט. כעת נחשוף איתכם כמה שיטות מפתח של אסטרטגיה לקידום אורגני בעתיד.

  1. תכנות נכון – לבניין חדש ניקח אדריכל, לאתר חדש ניקח מתכנת או חברה שמספקת שירות. האתר יבנה בכלים כמו  php ,html ,css ,js  ועוד המון טכנולוגיות אפשריות שאם תאמרו אותן לחבר שלכם שלמד מדעי המחשב תראו חיוך עולה על פניו. חשוב מאוד שהקוד יהיה נקי ויעיל ככל שניתן וזאת על מנת לשפר את מהירות האתר ואת הפונקציונליות שהוא נדרש לבצע.
  2. תוכן איכותי – תוכן איכותי שיסופק לתוך האתר יאפשר קידום באמצעות מילות מפתח במנועי החיפוש השונים.
  3. ערך נוסף – לפעמים נכנסים לחנות בגלל דבר מסוים ובגלל שאנו כבר בתוך החנות נקנה משהו, כנ"ל באינטרנט. יש להוסיף לאתר שלנו ערך מוסף ואפילו חינמי בשביל לייצר תנועה. תוכלו לראות באתרים אשר מוכרים ציוד לתינוקות מחשבון הריון לאם. המחשבון נועד לעודד כניסה לאתר ולמשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי.
  4. קידום אמין – ישנן חברות אשר מתמחות בצד הטכנולוגי, מבינות באיזה פלטפורמה נכון לקדם את האתר ולבנות את הקידום בצורה ספציפית

לסיכום

העולם רץ בקצב מהיר. החנויות הפכו בעיקר וירטואליות והתחרות מעט נעלמת מהעין, אך האדם שישכיל לבלוט במרוץ של היום יקצור את הפירות בעתיד הקרוב. כמו שנרצה לשווק את העסק המוחשי שלנו, כך נרצה לשווק את האתר שלנו. 

הרשת מלאה באתרים בעלי מטרות מדהימות שפשוט נעלמו בחשיכה. בשביל לבלוט באור כל שצריך הוא לקרוא מעט מידע ולפנות אל בעל המקצוע הנכון בתחום.

שמעתם נכון, בעל מקצוע. העתיד מייצר לנו בעיות חדשות ובעקבות זה קמים נותני פתרונות.

ליאור ישנו קידום אתרים

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים